Wednesday, January 18, 2012

chapter 60 - 最近

Recently I've been blogging in my other blog. Which is kept private and somehow blogging there made me neglected this blog :/ Sigh. I was totally blank when I figured that I have nothing special to share about, nor something interesting. But then, I guess, I shall confess a little and not to left the trail empty... Then again, sorry I'd to post in Chinese. So, here goes...

不再是以往如此的坦白
内心的秘密也日积秒增

只害怕一旦如果不再有所保留
就会开始不知所措
不知该如何是好


也许日渐我将迷失在心中的森林

也许是我不敢面对真实的自己

也许是我心累了

也许是我需要多点属于自己的空间

寻找能让我透气和适合自己的转折点

我想
当生活的步调不再是自己曾经的习惯
当明天不再是自己原来熟悉的那天
当对人事物的观念不再一样
当自己不再有能力和借口逃避现实

心情得赶快给它收拾好
因为此刻已毫无任何退路

但问题是
当下的自己一点头绪都没有


只求时间能放慢脚步
在等我一下下
一下下    就好

No comments:

Post a Comment