Monday, July 21, 2014

回家。

这次我隔了最长时间才回到家,这次回来虽然也不是很久,可是就感觉特别不一样。

昨天坐在母堂里,心想,我好幸福,因为我能回来一个我成长熟悉的地方,身边的人虽然有些些变化,但那毕竟是生活。回到真道堂的那感觉我好喜欢。记得每每回来时,我都会算一算自己会有机会参加几次崇拜,几次团契。数目只要超过一只手,我就已经很满足开心了。

每次回来看见妈妈我都会无时无刻随随便便的叫很多次 “妈咪”, 然后曾有机会的时候抱抱她。比较难见到爸爸, 常常回家前我都会先下命令要他煮吃的给我。哈哈哈。没办法啊,为了让爸爸在家,只能做出这个要求,不然他又从早做到晚上呀。

这次回家,我带了好多书,因为深知道,把它们留在大学我也不会去唸。呵呵。这次回来,我也带了一个很大的烦恼回来。可是。我相信上帝必有祂的旨意,祂一定会很快给我答案的。

There's a few things I wanna do this time back home.
- Finish those unread novels I brought back!
- Self study the whole level 2 Japanese text book!
- Stay closer to God.
- Join 30 hours famine without fainting. Lol.
- Spend more time with my family of course! Go see popo kongkong. Balik kampung also!
- Jaga my face properly T^T and also make sure instead of loosing weight I won't gain any weight!
- Go out with friends! Movie kaki, best friends, go for fellowship! ^_^
- Have a little outcome in playing piano and guitar. I bought a mic hahaha dreaming wanna sing and record lol think I'm an artist meh. But this time round I seriously wanna compose something new.
- Focus on God and join mission conference and mission trip with a proper heart of serving the Lord.

A lot kan? Hehehehe hopefully this 6 weeks is enough for me to do all that. 

其实,回到家的自己常常都不太爱上网。OK so, I'll get back in having a life now. Hahahahha I'll blog soon I hope!

No comments:

Post a Comment